reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Dubcová *zuz*

Zuzana Dubcová *zuz*

Bloger 
  • Počet článkov:  243
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kým si nájdeš miesto pod slnkom,začne sa stmievať! Zoznam autorových rubrík:  Z denníka jednej rodinyÚvahyOne storySpomienkyAj to sa stávaMňam a hamSúkromnéNezaradené

reklama

Aj to sa stáva

Keď zmrzol aj vzduch

Zuzana Dubcová *zuz*

Keď zmrzol aj vzduch

Sobota doobeda, malá dedinka, malé kvetinárstvo. Čakáme v rade, napriek malej predajni majú zákazníkov toľko, že by sa nemuselo hanbiť ani veľké kvetinárstvo. Je tam útulne, oči mi behajú kadetade po policiach. Aj toto by sa mi hodilo, aj tamten kvet by som mala kam umiestniť.

  • 6. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 021x
  • 7
Nech Vám to pánbožko oplatí na deťoch ....

Zuzana Dubcová *zuz*

Nech Vám to pánbožko oplatí na deťoch ....

Povedala raz jedna stopárka môjmu kolegovi, keď ju doviezol až pred dom. Ale to skuvíňanie, čo vyšlo z neho, keď zatvorila dvere, to už nepočula. Kolega mal totiž 6 detí.

  • 24. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 936x
  • 30
Naozaj nie som narkomanka

Zuzana Dubcová *zuz*

Naozaj nie som narkomanka

Včera podvečer v lekárni. Podozrievavé pohľady, moje chvíľkové nechápanie a potom rozuzlenie.

  • 7. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 517x
  • 40
Aj tak sa dá

Zuzana Dubcová *zuz*

Aj tak sa dá

Telefón. Dobrý deň, máte minútku? No, nech sa páči. Čo potrebujete? Môžem vám položiť zopár otázok, potrvá to len chvíľočku.

  • 11. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 340x
  • 53
Zaželaj mi krídla ...

Zuzana Dubcová *zuz*

Zaželaj mi krídla ...

Bol to veľký chlap. Taký mužný, silný, hlasisko mal ako zvon. Keď som ako malá pred ním stála, vždy som sa bála,aby na mňa nestúpil.

  • 10. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 754x
  • 13
reklama
Aká matka,taká Katka?

Zuzana Dubcová *zuz*

Aká matka,taká Katka?

V tomto prípade radšej asi nie ...

  • 10. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 933x
  • 49
Ako som sa dnes červenala

Zuzana Dubcová *zuz*

Ako som sa dnes červenala

A dokonca dvakrát!!!

  • 8. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 335x
  • 65
Predsa ešte sú správni ľudia

Zuzana Dubcová *zuz*

Predsa ešte sú správni ľudia

Dlho sa mi nič podobné nestalo, a veľmi ma to potešilo. Konečne viem,že nielen ja som taká,ale nájdu sa aj druhí .... takí tí správňáci.

  • 22. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 857x
  • 23
Teta Muškátová

Zuzana Dubcová *zuz*

Teta Muškátová

Chodila som okolo jej domu už dobré desaťročie. Vlastne,skoro 15 rokov,ale všimla som si ju až neskôr. Pri jednej prechádzke sa deti zastavili pri psíkovi, čo sa motal okolo jej bránky. Nechal sa pohladkať, oňuchal nás a potom sa skučaním domáhal otvoriť bránku.

  • 4. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 448x
  • 25
Informovanosť je dôležitá,alebo

Zuzana Dubcová *zuz*

Informovanosť je dôležitá,alebo

Claudio si zlomil nohu ...

  • 20. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 373x
  • 6
reklama
Aj slovenská pošta vie urobiť radosť!

Zuzana Dubcová *zuz*

Aj slovenská pošta vie urobiť radosť!

A dokonca celkom rýchlo.

  • 26. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 052x
  • 23
Svätá ? púť ? ! Svätá púť.

Zuzana Dubcová *zuz*

Svätá ? púť ? ! Svätá púť.

.... zarobíš teda dosť. .... No,ale koľko sa pri tom nabehám? Od hrubého k jezuitskému a potom ge katedrále. Šak to je štreka jak hovado. A ščul kam ideš? No, ščulek tu dočkám tak do desátej a potom idem ina teskobus. Ge košíkom, možno sa zadarí.

  • 3. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 712x
  • 18
Môžem vás zviesť?

Zuzana Dubcová *zuz*

Môžem vás zviesť?

Už som dávnejšie písala o výťahoch a vôbec o veciach okolo schodov a poschodí.

  • 19. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 013x
  • 17
Druhé šance

Zuzana Dubcová *zuz*

Druhé šance

Niekedy si zaslúžime druhé šance a inokedy nie. Niekedy nám bývajú ponúknuté aj keď nechceme,a inokedy by sme aj chceli,ale neprídu.

  • 1. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 657x
  • 14
Sú v akcii ...

Zuzana Dubcová *zuz*

Sú v akcii ...

Mami, môžeme? No dobre,ale iba jedny, musíme šetriť.

  • 10. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 404x
  • 60
reklama
Dnes je šiesteho, zajtra mi prídu vnúčatká...

Zuzana Dubcová *zuz*

Dnes je šiesteho, zajtra mi prídu vnúčatká...

Chutná izba, okno, stôl, štyri stoličky, tri postele, dve skrine. Pod oknom polička s vázou. Chryzantémy a pri nich tanierik. Horí na ňom sviečka.

  • 12. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 601x
  • 22
Nabudúce sa pozriem radšej na druhú stranu

Zuzana Dubcová *zuz*

Nabudúce sa pozriem radšej na druhú stranu

Stalo sa to celkom nedávno, za bieleho dňa, vtedy,keď snežilo.

  • 26. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 419x
  • 8
Asi osud?

Zuzana Dubcová *zuz*

Asi osud?

Stalo sa to pred siedmimi rokmi,keď mala jej najmenšia dcérka sotva tri mesiace. Vracal sa z týždňovky a volant nechal kolegovi.

  • 21. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 041x
  • 12
Že vraj sa diskety už nepoužívajú?

Zuzana Dubcová *zuz*

Že vraj sa diskety už nepoužívajú?

Presvedčím Vás o opaku!

  • 3. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 221x
  • 43
Nemusíš nič hovoriť

Zuzana Dubcová *zuz*

Nemusíš nič hovoriť

Potichu vchádzam do miestnosti, v ruke držím šálku, usilujem sa ani nešuchnúť nohou po podlahe. Sedemnásť anjelikov spí v postieľkach. Chýba Tánička, je chorá, Marekovi sa asi nechcelo dnes ísť a ešte chýba Jurko. Naposledy keď chýbal, neprišiel 4 dni.

  • 1. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 826x
  • 16
reklama
SkryťZatvoriť reklamu