reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Dubcová *zuz*

Zuzana Dubcová *zuz*

Bloger 
  • Počet článkov:  243
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kým si nájdeš miesto pod slnkom,začne sa stmievať! Zoznam autorových rubrík:  Z denníka jednej rodinyÚvahyOne storySpomienkyAj to sa stávaMňam a hamSúkromnéNezaradené

reklama

Z denníka jednej rodiny

Viacgeneračná rodina mojej kamarátky Majky IV.

Zuzana Dubcová *zuz*

Viacgeneračná rodina mojej kamarátky Majky IV.

Mám kamošku Majku. S manželom – Patrikom sa rozhodli zostať bývať vo veľkom rodinnom dome spolu s Patrikovými rodičmi a jeho starými rodičmi. Majka nebýva na Slovensku,preto sa novinky dozvedám väčšinou mailom,alebo telefonicky. Tento mi však porozprávala osobne. U nich doma.

  • 8. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 370x
  • 15
Príbeh o dôvere, stanovačke a sedemnástkach ... II

Zuzana Dubcová *zuz*

Príbeh o dôvere, stanovačke a sedemnástkach ... II

Ako to dopadlo? Ja som zavolala dotyčnej Lenke. Aby prišla. Ona prišla. Ja viem čo asi chcete, viem. Hej? A čo chcem? Že kde som bola. Nie Lenka, ja nechcem vedieť kde si bola. Ja len chcem aby si to povedala svojej mame. Aby som jej nemusela zahmlievať. A nechala som na Lenke, ako, kedy a kde to urobí. Ale keďže je tento príbeh aj o dôvere, tak konkrétne rozuzlenie v rámci dôvery, medzi nami "sedemnástkami" nechám na Vašu fantáziu.

  • 31. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 451x
  • 15
Príbeh o dôvere, stanovačke a sedemnástkach

Zuzana Dubcová *zuz*

Príbeh o dôvere, stanovačke a sedemnástkach

Môj syn s partiou chcel stanovať. U nás v záhrade. Každý rok tam stojí stan, tak prečo nie aj tento, hovorím si. Dobre. Jedno pekné popoludnie, na konci leta – vyrástli stany tri.

  • 31. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 471x
  • 35
Viacgeneračná rodina mojej kamošky Majky III

Zuzana Dubcová *zuz*

Viacgeneračná rodina mojej kamošky Majky III

Mám kamošku Majku. S manželom – Patrikom sa rozhodli zostať bývať vo veľkom rodinnom dome spolu s Patrikovými rodičmi a jeho starými rodičmi. Majka nebýva na Slovensku,preto sa novinky dozvedám väčšinou mailom,alebo telefonicky.

  • 23. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 980x
  • 3
Starosti a radosti jednej veľkej rodiny II

Zuzana Dubcová *zuz*

Starosti a radosti jednej veľkej rodiny II

Mám kamošku Majku. S manželom – Patrikom sa rozhodli zostať bývať vo veľkom rodinnom dome spolu s Patrikovými rodičmi a jeho starými rodičmi. Majka nebýva na Slovensku,preto sa novinky dozvedám väčšinou mailom,alebo telefonicky.

  • 25. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 612x
  • 12
reklama
Starosti a radosti jednej veľkej rodiny

Zuzana Dubcová *zuz*

Starosti a radosti jednej veľkej rodiny

Mám kamošku Majku. S manželom – Patrikom sa rozhodli zostať bývať vo veľkom rodinnom dome spolu s Patrikovými rodičmi a jeho starými rodičmi. Patrik má sestru aj brata. Obaja bývajú mimo mesto a navštevujú rodný dom len zriedka. Takže obsadenie: babička a dedko (Patrikovi starí rodičia), starká a starký ( Patrikovi rodičia), mamička a ocko (Majka s Patrikom) a Lenka a Katka (deti). Majú poschodový dom ( kocku, populárnu v 80tych rokoch). Mladá rodinka býva hore na poschodí. Pomocou rodiny si poschodie prerobili na samostatný byt. Ostatní bývajú dolu. Pristavili babičke aj dedkovi dve izbičky,aby sa netlačili,a mali voľnú hosťovskú izbu pre návštevy. Všetci majú spoločný dvor i záhradu. Majka nebýva na Slovensku,preto sa novinky dozvedám väčšinou mailom,alebo telefonicky.

  • 18. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 661x
  • 4
Chcem byť dôchodca

Zuzana Dubcová *zuz*

Chcem byť dôchodca

Teda, presnejšie, nie hocijaký dôchodca. Chcem byť dôchodca, ako sú moji rodičia. Obaja, spolu, v jednom dome. Spoločne gazdujú. Spoločne sa jedujú. Spoločne nadávajú na nepodarené deti a vnúčence.

  • 21. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 047x
  • 76
Jeden dušičkový, ale veselý

Zuzana Dubcová *zuz*

Jeden dušičkový, ale veselý

Pred sedemnástimi rokmi ( a jedným dňom) som sa vydávala. Presne ako včera. V sobotu. Menil sa čas, všetci chodili po cintorínoch, len ja som si zmyslela, že sa vydám. Lebo bol pekný dátum. 30.10.1993.

  • 31. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 909x
  • 32
Nemám chlapa

Zuzana Dubcová *zuz*

Nemám chlapa

Teda dočasne. Teda dúfam, že dočasne. Lebo, priznám sa Vám bez mučenia, bez chlapa som tak trochu stratená. Aspoň zatiaľ.

  • 2. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 656x
  • 150
Babička

Zuzana Dubcová *zuz*

Babička

Nikto jej inak nepovie. Len babička. Bude mať 97 rokov.

  • 2. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 906x
  • 33
reklama
Sviatky pokoja ? Nebláznite!

Zuzana Dubcová *zuz*

Sviatky pokoja ? Nebláznite!

Sú rodina, kých je na Slovensku aspoň 1000 ... no možno 100.

  • 21. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 210x
  • 65
Prázdniny s pubišmi

Zuzana Dubcová *zuz*

Prázdniny s pubišmi

Prišli  podvečerným autobusom. Išla som ich počkať na zastávku,pretože som očakávala ťažké batohy. Niesli si len malé batôžky a korčule a hokejky. Prišli dvaja. 15 roční. S mojim synom teda traja. Na nosoch pupienky, pod nosom prvé páperie. Z uší im trčali kábliky a nohavice mali proklatě nízko.

  • 28. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 440x
  • 46
List na nesprávnom mieste

Zuzana Dubcová *zuz*

List na nesprávnom mieste

Kamarátili sa hádam od kolísky. Boli ako dvojičky. Jedna blond, druhá tmavšia, obe pekné,okaté, výrečné a hlavne mladé. Celý život máte pred sebou, nepokazte si ho nejakým zlým rozhodnutím alebo hlúpou chybou, hovorili im rodičia aj učitelia.

  • 23. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 202x
  • 13
Šťastné, veselé a hrudkovité!

Zuzana Dubcová *zuz*

Šťastné, veselé a hrudkovité!

Ak ešte máte silu a vôľu niečo urobiť. A trochu aj chuť.

  • 23. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 725x
  • 12
Včera sme vyčistili benzínku

Zuzana Dubcová *zuz*

Včera sme vyčistili benzínku

Včera poobede sa nám to podarilo! Vyčistili sme jednu žltočervenú benzínku,domček,helikoptéru a myslím že aj nejaký panáčik sa tam našiel.

  • 27. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 933x
  • 25
reklama
Mám ju v posteli.

Zuzana Dubcová *zuz*

Mám ju v posteli.

Už tretí deň.

  • 8. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 102x
  • 40
Ako si neprizabiť príbuzných

Zuzana Dubcová *zuz*

Ako si neprizabiť príbuzných

Príručka mladých svišťov a inej hávede. II.

  • 29. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 103x
  • 12
Moje dieťa sa hrabalo v smetiaku

Zuzana Dubcová *zuz*

Moje dieťa sa hrabalo v smetiaku

A moji rodičia sa na to pokojne dívali!

  • 9. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 119x
  • 16
Aj vy sa chodíte venčiť?

Zuzana Dubcová *zuz*

Aj vy sa chodíte venčiť?

Ja ano, a viacmenej pravidelne.

  • 30. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 667x
  • 11
Keď ideme u nás doma niečo opravovať

Zuzana Dubcová *zuz*

Keď ideme u nás doma niečo opravovať

Už dávnejšie som počula či čítala o manželovi jednej slovenskej celebrity. Vraj keď má niečo doma opraviť,začnú sa mu triasť ruky, okamžite sa spotí a začne nadávať. Nie,že by to nechcel urobiť, proste nie je domáci kutil. Ale snaží sa.

  • 27. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 692x
  • 32
reklama
SkryťZatvoriť reklamu