reklama

Keď zmrzol aj vzduch

Sobota doobeda, malá dedinka, malé kvetinárstvo. Čakáme v rade, napriek malej predajni majú zákazníkov toľko, že by sa nemuselo hanbiť ani veľké kvetinárstvo. Je tam útulne, oči mi behajú kadetade po policiach. Aj toto by sa mi hodilo, aj tamten kvet by som mala kam umiestniť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Vonku mrzne, ale dnu je celkom príjemne. Až do chvíle keď príde na rad staršia pani predo mnou. Stála potichu, sem tam sklonila hlavu. Bola v tmavom, ale nebolo mi to divné. Aj ja mám občas čierny deň.

Mala som u vás tri kytice. Idem ich vyplatiť. Ano, pani Katka, dám vám ich do papiera. Máte auto niekde blízko? Zanesiem ich tam. Aby vám nezmrzli. Nie. Ja ich nezoberem. Malo to byť na šesťdesiatku. Svatkovi. Pre mňa, pre babku aj pre syna. Ale miesto oslavy chystajú pohreb. Deň po narodeninách. Už sa ráno nezobudil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ostali sme ako vo filme. Zamrznutí. Keby neboli vrzli dvere s novým zákazníkom, asi by sme tam stáli ešte dosť dlho.

Na margo toho pidi kvetinárstva poviem len toľko, že kvetinárka kytice vzala späť, peniaze nevzala a zálohu použila na novú objednávku. Na pohrebný veniec.

Zuzana Dubcová *zuz*

Zuzana Dubcová *zuz*

Bloger 
  • Počet článkov:  243
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kým si nájdeš miesto pod slnkom,začne sa stmievať! Zoznam autorových rubrík:  Z denníka jednej rodinyÚvahyOne storySpomienkyAj to sa stávaMňam a hamSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu