reklama

Mama

Konečne! Už nebude len sivá myška. A posledná panna v triede. Čo na tom,že je trošku starší, a trošku tmavší? Bude z nej hviezda.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)

Nevadí,že mu nerozumie. Ale bozkáva sa krásne. Najlepšie na svete. Nevadí,že sa bozkávala len so svojím prabratrancom,keď sa opil na svadbe a zatiahol ju k záchodom. Tento je celkom iná káva. Ruky mu blúdia kade tade. Necháva sa hladkať a ani nad tým nerozmýšľa. Šepká jej ž téjm, tomu rozumie. Miluje ma? Aj ja teba zlatko,hovorí mu.

 Internátna izba je ponorená do šera. Posteľ je neodostlaná,zato dokrkvaná. Nahé telá vedľa seba, ruky prepletené. Má hlavu na jeho pleci. M-šéry, hovorí jej. Ona sa len usmieva. Bolo to krásne. Tak takto sa cítia po tom baby. Toto je ten pocit, o ktorom doteraz len snívala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Rozlúčili sa na jeho izbe. Dal jej ružu,ale odprevadiť ju nešiel. Na lístočku bola jeho adresa a telefónne číslo. Andreé. Snívala celú cestu vlakom. V duchu sa videla na svadobnej ceste. Vo Francúzsku, v jeho rodnej krajine.

 Precitla až na vianoce. Nedostala to už štvrtý raz. Bolo načase ísť k lekárovi. Vypadá to na taký 12-14 týždeň, slečna. Čo s tým? Ja, ja .... utiekla. Do ordinácie sa vrátila o tri dni. Rozhodnutá. Bola tam lekárka. Prekvapene na ňu pozrela a chcela sa otočiť. No len si sadni. Porozprávame sa. Listuje v zdravotnom zázname. Cíti sa ako na pohovore. Letná láska? Spýtala sa je po chvíli. A ona sa len rozplakala. Aj ja som to prežila, vraví jej táto žena. Bola som prváčka na medicíne. Myslela som,že sa mi zrúti svet. A nezrútil. Prerušila som len na jeden rok. A môj syn je teraz v tvojom veku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Keď odchádzala s knižočkou v ruke, mala veľa odvahy. Keď sa vrátil aj tretí list ako nedoručiteľný, pochopila. Je to len na nej. Len ona má problém. Andreé nie je. Ktovie, či sa tak vôbec volal.

 Čo si si nadrobila, to si aj zjedz, povedala jej mama. Nepošlem ťa na potrat,len preto,že by to bola vražda. A hriech! Ale nemysli si,že budem za teba v noci vstávať. Budeš mama, tak sa staraj. Otec len krútil hlavou. Ako mohlo jeho dievčatko takéto niečo urobiť?

 Zmaturovala spolu s celou triedou. Otec pobehoval s kočíkom okolo školy. Tomáško ako keby vedel,že mama sa teraz musí snažiť a sústrediť. Ružovou rúčkou tuho stískal plienku. Držal ti palce, povedala mama keď jej ho podávala na kojenie v aute. Ďakujem mami, aj tebe ocko. Bez vás by som to nebola dokázala. Aj tebe chrobáčik, pohladkala malé líčko.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- - - - - - -

No, nejako to zvládneme. Spolu, nebojte sa. Ale školy si musíte dokončiť, obaja. Na tom trvám. O bábätko sa vám postarám ako budem vládať. Aj v noci,ak bude treba. Povedala a objala svojho, dnes už veľkého Tomáša.

Proste mama.

Zuzana Dubcová *zuz*

Zuzana Dubcová *zuz*

Bloger 
  • Počet článkov:  243
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kým si nájdeš miesto pod slnkom,začne sa stmievať! Zoznam autorových rubrík:  Z denníka jednej rodinyÚvahyOne storySpomienkyAj to sa stávaMňam a hamSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu