reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Dubcová *zuz*

Zuzana Dubcová *zuz*

Bloger 
  • Počet článkov:  243
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kým si nájdeš miesto pod slnkom,začne sa stmievať! Zoznam autorových rubrík:  Z denníka jednej rodinyÚvahyOne storySpomienkyAj to sa stávaMňam a hamSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Kedy je ten správny čas

Zuzana Dubcová *zuz*

Kedy je ten správny čas

Malá detská dušička kľačí pri posteli a šepce motlitbičku.

  • 2. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 135x
  • 9
Moja ...

Zuzana Dubcová *zuz*

Moja ...

Keď som zacítilo prvý raz také to šteklenie, nevedelo som čo to je. Tak som sa otočilo, ty si zjojkla a povedala si, nekopkaj maličké, bolí to. A ja som len počúvalo ten krásny hlas a nevedelo som komu patrí. A keď som potom počulo,ako si pohmkávaš,myslelo som si, hádam sa raz uvidíme a ja budem vedieť komu ten hlas patrí. A keď si v noci zaspala a všetko bolo také tiché a ja som sa snažilo sa príliš nehýbať,ale nedarilo sa mi. A vždy keď som sa pohlo, zobudila si sa a snažila si sa nájsť si inú polohu.

  • 12. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
H alebo hokej

Zuzana Dubcová *zuz*

H alebo hokej

Milujem hokej.

  • 27. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu