reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Dubcová *zuz*

Zuzana Dubcová *zuz*

Bloger 
  • Počet článkov:  243
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kým si nájdeš miesto pod slnkom,začne sa stmievať! Zoznam autorových rubrík:  Z denníka jednej rodinyÚvahyOne storySpomienkyAj to sa stávaMňam a hamSúkromnéNezaradené

reklama

Mňam a ham

Syr? yes,sir!

Zuzana Dubcová *zuz*

Syr? yes,sir!

V Trnave a okolí nastal nový boom. Syr. Vlastný. Z mlieka. Všetci moji kolegovia ho už skúsili, niektorí už toľkokrát, že doniesli aj do roboty ochutnať. Tak som sa teda na to dala aj ja.

  • 20. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 911x
  • 43
Kokosové kocky

Zuzana Dubcová *zuz*

Kokosové kocky

Keďže je to moja prvotina, na konci sa Vám zverím s inováciami, ktoré ma napadli až potom, ako som tento zázrak dokončila. Ale najprv malé uvedenie do problému. Mali sme hody. A moja mama zas vymýšľala, že čo napečieme. Keď sa mi zdalo, že už vymýšľa príliš, povedala som, že urobím nový - kokosový. A bolo to.

  • 6. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 015x
  • 8
Svekrušin štrúdel

Zuzana Dubcová *zuz*

Svekrušin štrúdel

V prvom rade chcem upozorniť, že moju svokru mám rada a vďačím jej za veľa múdrych rád a niekoľko receptov, ktoré som tu zverejnila. Svekruša sa proste hovorí manželovej mame u nás na západnom Slovensku. Ale v telefóne ju mám ako babku božku. Fakt.

  • 5. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 512x
  • 48
Dnes- praclíkovanie

Zuzana Dubcová *zuz*

Dnes- praclíkovanie

Je mi jasné, že všetci asi frčíte na medovníčkoch, medvedích labkách, vanilkových rožtekoch. Ale - aj niečo slané pod zub by sa "šiklo". Ak aj nie na vianočný stôl, tak na ten silvestrovský celkom isto.

  • 1. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 117x
  • 25
Strúhaný koláč

Zuzana Dubcová *zuz*

Strúhaný koláč

Že ste to ešte nepočuli? Celkom jednoduchý,zvládne aj začiatočník.

  • 14. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 042x
  • 78
reklama
Zebričky

Zuzana Dubcová *zuz*

Zebričky

Niektorí tomu hovoria "mramorový rez" počula som už aj že "mozaikový koláč". Ja som to dostala ako "zebra rezy" - premenovala som to na "Jankine zebra rezy". Ale nakoniec sa udomácnili "zebričky". Vy si ich nazvite ako chcete. Ale určite ich vyskúšajte.

  • 14. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 329x
  • 53
Oškvarkové pagáče

Zuzana Dubcová *zuz*

Oškvarkové pagáče

Ja nie som pagáčová,ale moji chlapi hej,tak som sa konečne odvážila ich skúsiť. Je to moja prvotina s jednou začiatočníckou chybou,na ktorú vás samozrejme upozorním.

  • 26. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 30
Moravské "mňam" buchty

Zuzana Dubcová *zuz*

Moravské "mňam" buchty

Už si dlho nič nevarila, hovorí mi kamoška Monika. Polepši sa! Tak sa polepšujem a chystám pre vás pomerne jednoduché buchty. Zajtra sa k nám totiž chystá Monika, a ja ju chcem prekvapiť. A nielen buchtami :-)

  • 26. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
Karamelová torta

Zuzana Dubcová *zuz*

Karamelová torta

Nebudem ju komentovať ... urobte si ju a potom sa vyjadrite !

  • 17. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 28
Niečo sladké - dnes Dobošky

Zuzana Dubcová *zuz*

Niečo sladké - dnes Dobošky

Na moje jesenné nálady zaúčinkuje jedine niečo sladké, takže .. dnes ponúkam dobošky,alebo presnejšie super recept na dobošky od mojej super svokry. Recept sa zdá náročný,ale nie je. Recept vyzerá byť finančne náročnejší, a aj je. Ale chuť dobošky je neoceniteľná.

  • 27. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
reklama
Vínové kolečká

Zuzana Dubcová *zuz*

Vínové kolečká

Sú chrumkavé, sladké a veľmi jednoduché. Majú len jeden problémik, cesto musí stáť aspoň dve hodiny ( čím viac, tým lepšie).

  • 6. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Syrové pupáčiky

Zuzana Dubcová *zuz*

Syrové pupáčiky

Hodia sa k pivu,k vínu,alebo len tak, na terasu k čaju.

  • 22. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 28
Špekáčiky na pive

Zuzana Dubcová *zuz*

Špekáčiky na pive

Ak treba rýchlo niečo do bruška a ak nemáte veľa času, skúste toto:

  • 13. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
Placky trochu inak

Zuzana Dubcová *zuz*

Placky trochu inak

Ak nemáte veľa času a treba niečo uvariť,ak sa nebojíte nových receptov- skúste placky trocha inak

  • 17. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
Uškine čokoládové sušienky

Zuzana Dubcová *zuz*

Uškine čokoládové sušienky

Uška je moja kamarátka a pravdupovediac, kuchyňu veľmi nemusí. Raz nás ale prekvapila čokoládovými sušienkami. Na svoju obranu, povedala, citujem zamiešaš to v jednej mise, švihneš to na plech, upečieš a je to koniec citátu. Ak si to chcete vyskúšať, tu je recept:

  • 29. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
Koláč na sobotu

Zuzana Dubcová *zuz*

Koláč na sobotu

Osmičkový alebo mašličkový koláčik na sobotu. Ak Vám nevadí troška piplačky a polepené prsty a všetko okolo, tak mám recept priamo pre Vás :-)

  • 1. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
reklama
SkryťZatvoriť reklamu