reklama

Príbeh o dôvere, stanovačke a sedemnástkach

Môj syn s partiou chcel stanovať. U nás v záhrade. Každý rok tam stojí stan, tak prečo nie aj tento, hovorím si. Dobre. Jedno pekné popoludnie, na konci leta – vyrástli stany tri.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)

A kto ešte príde? Mišo, David, Martina, Monika a Jana, Robo a asi aj Tomáš. Baby budú spať zvlášť, že? Prevrátené oči a pohľad na mňa. Ježiiiš mamiiii, jasné. No aspoňže tak. Ale zavolaj pre istotu aj ocinovi, aby o tom vedel.

Do 5 min volal ocko. Ty si mu to dovolila? Ty nie? Pýtam sa. Ale budú tam aj baby! Budú v samostatnom stane. Určite? Určite! Dávam ruku do ohňa? Som si istá? Musíme mu dôverovať. A potom, snažili sme sa ho vychovať správne. Tak si to aspoň overíme.

Moja mama chodila a hovorila sodomagomora a môj oco len krútil hlavou. Uvedomte si, že ja keď som mala toľko čo on, už som chodila na čunder. Zdôrazňujem im. Na Zelenú Vodu a na Nitrianske Rudno. Ale to si bola ty! Povie moja mama a ja od pýchy narastiem o 5 cm. No a toto je zas Martin. Poviem ja. Musím mu veriť. No len aby! Zakončia pochybovačne obaja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj tak som si neodpustila večernú promluvu pred nastúpenou rotou. Krútili očami, nohami, aj celými telami. Ale vydržali. Vypočuli si moje varovanie (sex a alkohol), zákaz otvoreného ohňa ( stromy v blízkosti stanov) a opatrne s hlukom (susedia). Sľúbili, že sa nemusím obávať a že ich môžem prísť skontrolovať. ( čo môj syn o pár minút na to zamietol)

Na druhý deň mi vraví mamina jednej z kočiek - mali ste našu noclažníčku? Zneistiem. No, bola tam nejaká partia. Ale ja som ich nekontrolovala.Naša Lenka,šak došla až doobeda. Vraj stanovali. U vás v záhrade.

Kontrola u syna - bola s vami aj Lenka? Ee, najprv mala byť, ale potom nedošla. A kde bola? Čojaviem? Asi s frajerom?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Večer som sa mala stretnúť s jej maminou. Povedať jej, čo je vo veci? Nepovedať?

Čo by ste spravili vy na mojom mieste?

Čo som urobila ja - to sa dozviete o cca hodinu.

Zuzana Dubcová *zuz*

Zuzana Dubcová *zuz*

Bloger 
  • Počet článkov:  243
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kým si nájdeš miesto pod slnkom,začne sa stmievať! Zoznam autorových rubrík:  Z denníka jednej rodinyÚvahyOne storySpomienkyAj to sa stávaMňam a hamSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu