reklama

Ďakujeme, ujo cisterna

Obec Jaslovské Bohunice má znečistenú pitnú vodu. Nesmieme ju piť,ani z nej variť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu
(zdroj: wikipedia)

 Nejdem teraz rozoberať príčiny prečo a ako sa to stalo. To je v tomto momente vedľajšie. Opíšem vám radšej jeden milý príbeh,ktorý som zažila včera pri ceste z práce.

Oranžová cisterna chodí v pravidelných intervaloch po dedine, zatrúbi a kto potrebuje vyjde pred dom s vedrom,bandaskou,fľašou a naberie si vodu. Okolo štvrtej popoludní, v novej štvrti vyšla von mamička, v jednej ruke tri prázdne vedrá a druhou rukou viedla chlapčeka.

A čo sa ideš kúpať keď mamina potrebuje toľko vody? Ale nie, odpovedá ona, prišli sme z dovolenky, priniesli sme broskyne a treba ich zavariť. Nevedela som,že s tým bude taká oštara.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Šofér keď vidí,že je vedier viac vystúpi a pomôže s naberaním. Dokonca vezme dve vedrá a nesie ich až k plotu. Chlapček si veľkými očami obzerá cisternu. Ešte také niečo zblízka nevidel. Má len tri roky a je to pre neho niečo nové. Ďakujeme, povie mamička a šofér nastupuje. Ďakujeme ujo cisterna, povie chlapček a zamáva mu. Ja sa volám Palo, a ty? opýta sa ho, ja som miško ... povie chlapček. Tak ahoj, za dve hodiny som tu zasa. Ahoj ujo Palo cisterna, budem tu čakať.

Bez vody sa nedá dlho vydržať, a táto, čo nám vozia, je naozaj veľmi dobrá a studená. Nuž teda, ďakujeme ujo cisterna .....

Zuzana Dubcová *zuz*

Zuzana Dubcová *zuz*

Bloger 
  • Počet článkov:  243
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kým si nájdeš miesto pod slnkom,začne sa stmievať! Zoznam autorových rubrík:  Z denníka jednej rodinyÚvahyOne storySpomienkyAj to sa stávaMňam a hamSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu